- Alfa Romeo
- Audi
- BMW
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Dodge
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Mazda
- Mercedes
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Porsche
- Renault
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Toyota
- Volkwagen
- Volvo
Turbók felújítása
A hibás turbó meghibásodásának mértékétől függően szükséges tisztítás, javítás, felújítás vagy csak beállítás.
Egyes esetekben - geometriás turbók esetén - elegendő a turbó un. „geometria tisztítása”, ebben az esetben a forgórész (tengely, kompresszor) szétszerelése nélkül a kipufogógáz terelő lapoknak és környezetének tisztítása során újra működőképes lesz a turbó. Ekkor alapvető elvárás, hogy a forgórésznek ne legyen ún. lógása, azaz ne legyenek kopottak a csapágyak és gyűrűk.
Felújításkor a hibás alkatrészek kicserélése után a forgórész több lépésből álló, nagy sebességű centrírozása szükséges, melynek során a tengely és a kompresszorkerék valamint a teljes, összeszerelt forgórész kiegyensúlyozottságát kell biztosítani hasonlóan a gépjárművek kerekeinek centírozásához. A tökéletes működés eléréséhez a tengely, a kompresszorkerék és ezeket összefogó anyacsavar pár milligrammos, pontosan meghatározott helyen történő megköszörülése szükséges.
Bizonyos esetekben, nagyobb károsodás vagy több alkatrész együttes sérülése esetén szükséges a teljes forgórész (középrész) cseréje egy gyárilag összeszerelt, utángyártott vagy gyári új, centírozott forgórészre.
A bevizsgálásra kapott turbót szétszedjük, alkatrészeit megvizsgáljuk, ezek alapján ingyenesen árajánlatot adunk. Amennyiben megfelelő az ajánlat a felújítást, tisztítást elvégezzük, garanciával, számlával adjuk át, amennyiben nem felelne meg az ajánlat vagy javíthatatlan a turbó, azt szétszedve, összes tartozékával visszaadjuk ügyfelünk részére.
A felújítások időtartama nagyban függ a turbó alkatrészeinek elérhetőségétől és a turbó felépítésétől. Néhány turbó esetében ritkán ugyan, de szükséges külföldről történő beszerzés, a legtöbb esetben viszont raktárkészletről azonnal elérhetők az alkatrészek, így általában 2-3 munkaórás időtartamtól akár több napos javítás is lehetséges.